2014年6月16日 星期一

In Lulu we trust

姐係咁,我本身不賭波的。

問題係,呢幾場見証住大埔LuLu的神功以後,我愈來愈動搖。投注,就好似見到燈神添香油一樣,聊表敬意,心意心意而已。再者,若然真係有得賺,咁就一舉兩得。本人非常樂意。

今夜大戰,其實本來會支持德國。但,有想過是否應跟燈神所言,重注葡萄牙。最後,還是忍了手。跟家人笑言,再觀望一場。如她再「不幸」言中,好,我會跟隨你既步伐,走四年一次的怡情路!

題外話,Lulu很靚女。有一雙愛笑的眼睛。其實漂亮有很多種,有種漂亮是那人散發快樂的氣場,讓人看見她,不其然微笑。有人說那是「甜姐兒」,我想Lulu理當入列吧。二十歲,還有很遠的路走下去。有了美貌,下一步是智慧。EQ要高,修養要好。鏡頭前後平易近人,既是天賦亦有後天修為。能夠在人前人後都找到一套不變的世界觀,做人自然做得快樂,笑也笑得好看。四年後世界盃,或者大家已忘記你,可能。但你還是會活得好好看。

今晚睇波,一方面想德國贏,一方面也想葡萄牙贏。到最後,我的最後答案是:葡萄牙贏2:1。

In Lulu we trust XD!



https://www.facebook.com/lulutung 


-----------

後記:
德國大勝4:0。有人說燈滅了。我又覺得可以繼續觀望。畢竟作為一個話題,每場估下Lulu估得中唔中,都係欣賞球賽以外的小小樂趣。

有人會怨佢著波恤害人,有人話佢借機宣傳自己想上位。我個人理解成件事都係用一個笑話既角度,好似當年八爪魚保羅一樣。唔需要帶有敵意去睇一件本來想大家開心的事。

開開心心,投入享受四年一次的足球世界大戰!


沒有留言:

張貼留言

你在想什麼?

可能你可能感興趣的:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...