2015年4月19日 星期日

Be a better person

Be a better boy, be a better gent, be a better human being.

Be a better me. Do what I can.


有些不能改變,有些慢慢改。

周期性正能量爆發,我要真進步。



不快樂的藏於心內,我擁有不少,生活再次少了煩惱。
給我一些日子讓我變好,心的改變是質的改變。

At least I tried. I haven't tried all,
but I tried.


PS:我知道,有passion的人很吸引。
PS2:我跟自己說,passion是不應拿來作比較的。我有我堅持。放下一些,留住一些。

Just like you, I want to see who I really am.



沒有留言:

張貼留言

你在想什麼?

可能你可能感興趣的:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...